Dagen jag kom tillbaks

Hej där ute!
Dammar av bloggen som har fått sitta snällt och väntat nu i tre månader. Skönt att bara koppla bort allt sådant här när man är ute och reser. Knappt suttit vid en dator mera än när man har mailat hem, utan fritiden har istället lagts på att läsa och skriva. Försöka fundera fram vad man ska ta och göra med livet då jag känner att åren springer ifatt och jag har så oroligt mycket planer och idéer - men för feg för att testa. Men när man är iväg i ett stort och främmande land och saker aldrig riktigt går som det är tänkt så ser man att allting går, det kanske bara tar lite längre tid.

Efter övervägande så fick kameran följa med på resan trots sin vikt och det har blivit lite över 3000 bilder av Australien, så det kommer bli en del här nu! Här kommer några från en butik vi hittade på guldkusten. Vi strövade nog runt där i någon timme för det fanns hur mycket som helst att titta på!

Kommentarer:

1 LORISSA LOVEBOMB:

Åren springer ifatt minsann... och jag är också för feg för att genomföra alla drömmar.

sv: haha jag vet, min undulat är rätt stark när han vill ;)

2 karoline:

WOW vad häftigt!

3 elin:

ja du får ta fram den! dom är mysiga :)

4 Michaela- Fotoblogg:

Jätte mysiga bilder! Du redigerar så fint! :)

Kommentera här: