Kommentarer:

1 signe:

vilka magiska bilder!

2 signe:

Vilka magiska bilder!

3 frida:

sv: jag vet faktiskt inte, har inte så stor koll på hästar! haha

4 Pauline None:

Hoppas du får en fin dag ❤ Följ gärna mitt lilla liv i Los Angeles

5 Ellen (alatariel):

Underbara bilder! Speciellt den på dörren och neråt. :)

6 Ellen (alatariel):

Sv: Ser verkligen ut som en mysig stuga, Men vad tråkigt att kameran gick sönder. :>

7 Linda [fotoblogg]:

Fina bilder! :)

8 hanna:

Fina bilder! Synd bara att kameran gick sönder :/.

9 emma:

sån himla fin känsla i dina bilder!

10 Becka [fotoblogg]:

Åh, så fantastiskt fina bilder!

11 CJ:

Åh förlåt, jag har faktiskt helt glömt bort det! Jag lovar att skriva ett inlägg om det snarast möjligt. :) Och angående dina bilder så gillar jag ditt bildspråk, bilderna på katterna i det här inlägget är fantastiska! Kram och trevlig kväll!

12 alexandrasrum.se ♥:

Gud så underbart fin hund! :')

13 Cornelia:

Vilka underbara bilder!! Verkligen superfina!

14 Sandra Rosén Dahlgren:

Jättefina bilder! Gillar speciellt trean. Shit va tråkigt att kameran gick sönder :(! Min kamera gick också sönder för typ två år sen och har inte kunnat skaffa nån sen dess :´( (buhuu) jag får nöja mig med mobilkmeran så länge :/

15 Alice:

gud så fina bilder!! kika gärna in på bloggen :)

16 Alicia Blomqvist:

Vart redigerar du dina bilder och hur? :)

Svar: PS cs5 :)
Thiril Thamp

17 Idaa:

Otroligt fina bilder !

18 emma:

Fint!

Kommentera här: