En dag utan du och jag.

Ingen kamera - inga nya bilder.

Känner mig lite back on track efter en tids fullständigt kaos. Av mina tusentals lösa trådar har nog iaf 1/4 - 1/3-del knytits samman, vilket jag tycker är ganska bra jobbat. Var på träff med Dr idag vilket var bra.
Bättre. Kanske inte helt trasig och slut som 23-åring iaf.

Myst massa med mina fina hästar och den bra familjen. Det enda minuset den här minuten är väl att Alfred är påväg till Tyskland på cykel så att jag inte har någon som väntar på att hänga med mig när jag kommer hem.
Istället väntar en gigantisk diskhög som jag inte vill hänga med !






Stående bilder är så jobbiga för de passar inte alls in här. Men eftersom det inte finns några nya att dela med av så blir det lite mera Augustifest.


Kommentarer:

1 Malin Aurora:

Åh jisses så vackra bilder!

2 m.:

Jag vet inte om du såg mitt svar så jag skriver det här också!
Tack! Jag lämnar in mina filmrullar till ett labb då jag verkligen inte har plats med framkallningsprylar i min lilla lägenhet. Dessutom har jag inget rum/vrå utan fönster. Men självklart kan man framkalla själv om man vill och materialet lär du kunna köpa ganska billigt på blocket.

3 emma:

snygga bilder :)

4 juliaa:

kärlek på din header!
sv: Jaaa det var verkligen en underbar kväll♥

5 Anna:

Hiss hiss! Tack!Men vilken mysig blogg, älskar hur du fotar! så himla härliga bilder.

6 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

Mysig header du har, gillar färgerna :)

SV: Tack så mycket :)

7 Becka [fotoblogg]:

Åh så fantastiskt fina bilder. & helt underbar header du har!
sv: Hihi, ja det var jättegott!
Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera! ♥

8 Wilma:

Grymt snygga bilder!

9 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

Fint! :)

SV: Åh tack så mycket! :D

10 Anonym:

Otroligt fina bilder - så vackra!

11 Mimmi:

Ap coola bilder!

12 Caroline:

Wow, helt underbara bilder. Måste bara fråga använde du stativ?

13 Petite Cosette:

Himla fina bilder det där! Jag är lite småkär i din mysiga blogg förresten<3

14 Hedvig:

duktig du är påa tt fota!Använder du nåt särskilt objektiv?

15 kazandra :):

sicka grymt häliga bilder ! sjukt nice !

Kommentera här: