En kväll från det bästa av livet

 
Här kommer bilder från den sista kvällen i Coolangatta. Vi hade drukigt ohälsosamma mängder vin under dagen och spenderade kvällen med att utforska och kolla in det som vi inte hade hunnit med under de två veckorna vi redan hade varit där. Tex örnen uppe på berget ca 500 meter från vårat hotell. Sedan gick vi bara omkring och lyssnade på bra musik, och lite gymnastik på det!
 
 
 
 
 
 
Denhär bilden ovan är verkligen min favoritfrån hela resan tror jag. Favorit från livet.
Fin kväll som jag verkligen inte hade kunnat bli bättre på något vis. Alfred som springer och hoppar upp på staketet och är nöjdast nöjd med livet, och för mig, världens undebaraste stad med sitt hav bakom.
Spänningen att det är ett stup och fritt fall på andra sidan staketet var också lite småpirrigt..!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Michaela- Fotoblogg:

Sv: Så lite så! Åh jätte kul, ser fram emot flera fina bilder ;) kram

2 Lalleh:

Måste bara säga det, Asså jag ääääälskar dina bilder. Det är fan inte många med en kamera i handen som fortfarande kan skapa konst. idag kallar alla sig fotografer. Men du är på rikitgt duktig.

3 Rebecca:

snygga bilder ^^

4 Ellen (alatariel):

Så fina bilder! Älskar din header!
SV: Åh den måste också vara bra!

5 lovisa/polichinelle:

gillar verkligen fotona.

Svar: tack lovisa! :)
Thiril Thamp

6 Jennifer Falk:

Grymma bilder verkligen!

Kommentera här: