Do you believe that there is treasures in the ocean?



Regnade kl fem imorse och fortsätter ännu. Så blev inte som det var tänkt med det där morgonfotot. Istället trixade jag i nästan en timme med att leta fram lite gamla roliga saker, tejpa in kameran i plastpåsar, sminka mig och sedan lasta in oss allt i gamla volvon och åka bort till badplatsen. Halt och kallt, med ett stativ som hålls ihop av 3 tejprullar och en brygga som endast balanserar på en stor sten, försöke jag göra något annat kul istället. Fjärren funkade sissodär och sedan blåste allt omkull, så 9 kort senare när bordsspegeln hade hamnat i vattnet gav jag upp och åkte hem med det jag hade. Blev en ny header iaf! Bara fixa profilbilden nu också.

Nu så känner jag mig frusen och kommer fortsätta dagen med lite mer måleri, läsning och andra inomhussysslor. Dricka massor med té och lyssna på lite musik. Kanske kolla upp lite mera inför Australientrippen. Laddad till tusen, lite nervös bara inför att ta mig fram på min dåliga engelska. Försöker bla att träna nu genom traggla mig igenom engelsktextade böcker, skicka knackiga sms på engelska och hoppas att trägen vinner.

Kommentarer:

1 Karin:

du tar så himla fina bilder!

2 Isolde:

Det var ett bra resultat i alla fall :) riktigt häftigt!

3 adina:

sv: tack! :) vet inte var kläderna är ifrån men asta lär lägga upp det på sin lookbook inom kort http://lookbook.nu/astass

4 Ebba:

SV: varsågod!

häftiga Bilder! :)

5 Ellen (alatariel):

Härliga bilder! Sv: Det du säger är rikigt sant!

6 Rebecka:

Fina bilder!:)
Sv: Haha ja det kanske dom är;)

7 Bonnie:

Gud vilka coola bilder!

8 Sara Jansson:

Åh vilken härlig och fin blogg! jättefina bilder också :) kram

9 I am Baam ♡ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

svar: Åwh men det var så lite så. Du är en riktigt duktig fotograf och du har verkligen öga för det här med fotografering och även redigering. :) Sånt måste man ju ge komplimanger för så att den man ger den till får ork att fortsätta :D

10 Elin:

Riktigt fina bilder! :)

11 F E L I C I A:

lugnt! :)
hoppas din dag varit bra!

12 Carro:

Låter ju som en supermys dag!

13 j u l i a:

SV; Nämen gud vad gulligt! Det är alltid kul att ha något annorlunda, ditt hår är superfint ju!

14 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

Gud vilken helt fantastisk bild! :D
Underbar!
Hur är den nedersta redigerad? :)

15 Victoria:

Hejsan :)
Gör du bloglovin byten? Kram

16 anna:

den kraftansträngningen gav ju åtminstone riktigt fina bilder! värt ju :)

17 Clara Ringqvist:

Det var så lite så!

18 ann kristin ♥:

For et fantastisk vakkert bilde!

19 Linnéa:

Så himla vackra bilder har du i hela bloggen, fascinerande!

20 Jasmine:

Ambitiöst av dig! Jag tycker att bilden blev kanonfin och väldigt känslosam.
Kram

21 Leone:

Så fint det blev. Fick du upp spegeln ur vattnet sedan?

22 MADDISENJ:

vilken fantastisk bild

23 CJ:

Jag fick 223 kronor per dag om jag minns rätt? Om du är berättigad till ersättning från arbetslöshetskassa får du dock lägst 320 kronor per dag. Jag köpte min D800 för pengarna. :)

24 Michello:

Otroligt underbar bild.

25 william:

fin bild:3

Kommentera här: