En massa mysdagar i sjukstugan



Jag som aldrig brukar vara sjuk blev tillslut träffad av en välinriktad bakteriebomb. Men det har inte varit så illa, man får massa tid till att läsa och bara sitta vid datorn och försöka plugga och ta igen andra saker som man har sparat på hög. Hoppas bara att alla bacieller hinner skakas av innan resan, är mindre än tre veckor nu innan planet lyfter mot Australien.. Nervöst, spänt och mkt förväntansfullt!





Massa mys i hemmet med djuren, det är kalasbra såhär ibland.

Funderar, som alltid på framtidsplaner. Jag vet vad jag vill men känns farligt att kliva utanför min trygga lilla klippa. Vet inte vad som är värst; att testa vingarna men att de inte fungerar, eller att leva med ovissheten OM de hade fungerat.
Lilla veliga flicka med ålderspanik som ändå inte vet vad hon ska bli när hon blir stor.

Kommentarer:

1 Leone:

Åh så spännande med en resa till Australien, hoppas verkligen att bakterierna hinner ge sig till dess.

2 Emiliaa:

Låter som om du njuter av att vara sjuk, tänk om man kunde det, haha! Supersöt bild på kaninen förresten :)

sv: jo jag vet, ska faktiskt ner och skriva ut lite bilder på stan i helgen, mycket roligare än att bara ha dem på datorn!

3 Elin Andersson:

vilken fin kanin :)

4 Ellen (alatariel):

Super mysiga bilder! :)

5 j u l i a:

åhh vad söt kanin! :D
SV; Åh tack så mycket!

6 anna:

det bästa är ju att våga prova, än att ångra att man aldrig gjorde det.

7 Jasmine:

Krya på dig.

Du bjuder på fina bilder. Kaninen är ju himla söt, den bilden tycker jag mycket om.

Hoppas att det blir en lyckad resa till Australien. Maffigt att få åka dit. :)

Svar: Jag tycker absolut att du ska se Jonas Gardells serie "Torka aldrig tårar utan handskar". Den finns på SvtPlay och är minst sagt sevärd.

Kram

Kommentera här: