Tillökning och massa sommarslapp


Sjuk dag jag har haft. Eller, alla mina dagar brukar vara sjuka på ett eller annat vis.
Iaf så har jag glömt mycket som ändå varit ganska viktigt, men allt har löst sig ändå. Som när jag glömde hemnyckeln i stallet så hittade jag den borttappade extranyckeln bara helt plötsligt sådär i bilen som jag lånat av mina föräldrar. Glömde sedan datorladdaren i lgh när jag åkte till Kulla, men hittade då min 7 år gamla skrotade dator och den laddaren passar.
Eh, var något mer men det är bortglömt nu.

Hm, kanske händer för lite i mitt liv..

Aja, älskade sommaren här och jag vill bara ha massa lata dagar vid sjön!



Fyndat skepptavla på loppis och tillökning i form av två små ninisar som ingen annan ville ha!

Kommentarer:

1 Agnes:

Härliga sommarblder <3

Svar: tackar! :)
Thiril Thamp

2 Olivia:

Åh, älskar din blogg från och med NU ! Det här är en såndär blogg som man får en speciell, härlig känsla av :)

3 Olivia:

sv; Det var så lite så :)

4 Rebeckah:

Kikade bara in på din blogg av ren slump och blev totalförälskad i dina bilder! Gryyymt är va de är! ♥

Kommentera här: