Dagarna där emellan

I regn gick jag en dag med en karl in till stan.
För att handla mat.
Vitsigt.
Det blev finfina saker i kassen, en trerätters som Alfred sedan slängde ihop lite smidigt. Ädelostsoppa och vegetarisk pasta carbonara, och en efterrätt som vi inte orkade oss på att försöka äta.
Hatten är trixet när det är dags för matlagning.
Nya stora kameran!
Och jag hade en bild med i tidningen, här ifrån bloggen.
Annars lite mera sommarslapp.
Iaf om man är en hund som heter Nellie.


Vägskäl ?

Kommentarer:

1 Louise:

Hej!! Du får ta bort Denhär kommentaren om du anser det som reklam eller liknande! Men skulle va kul om du vill titta in på min nya blogg och ta en titt! Tusen kramar

2 CJ:

Hej! Jag fotar oftast utomhus men har en liten hemmastudio också. Och ja de flesta jobben får jag via bloggen, men även via vänner och bekanta. :) Lycka till!

3 Angelica:

underbar blogg du har! fin fina bilder!

sv: tackar! :D älskar alice i underlandet!

Kommentera här: