Hjärnskabb

Hej Ni!

Här kommer lite från den senaste veckan i mitt liv. Det har varit en bra vecka förutom att jag har drabbas av hjärnskabb som har förvirrat mitt lilla huvud lite extra. Förträngda saker som kommer upp på tapeten och ställer till det. Fast efter några dagars tankebehandling och skeva förklaringar i sökande på ännu skevare svar från folk som är mig nära så känns det bättre. Det löser sig nog och jag kommer nog hitta min väg här i livet också. Om inte annat så ska jag försöka undvika alla dessa sidovägar som är fullsmockade med stenar, grenar och köttätande älgar.


För en vecka sedan fanns ingen hjärnskabb utan då var vi på vift, här i Vadstena. Jag tillbringade nästan ett dygn på en gräsmatta vilket var super. Fick riktig stekarsol två dagar också vilket var ännu mera super! Fina kvällar och en bilutställning för både stora och små avslutade Vadstenastoppet.



Sen spenderade jag en mulen och regnig dag med Patrick och Alfred. Jag åkte vattenskidor, dock lite för länge för det har jag fortfarande träningsvärk av än idag.. Vi tröttnade på kvällen på det dåliga vädret och tog brors bamsebil och drog till Linköping. Sheriffen ville dricka senare på kvällen vilket gjorde mig till en lycklig förare som var kung på vägarna i bamsebil! Bilträff med fina bilar och dräggiga tjejer bjöds den kvällen på.

Alfred fanns där både som oskarp och skarp.

Sen var den kvällen slut också!

Kommentarer:

1 Michello:

Underbara bilder!!

2 anonym:

sv; haha ja det kanske är sant :)
och nej, som tur är så kom han faktiskt inte dagen efter.
Sjukt fina bilder! kommer följa dig på bloglovin om du lovar att lägga upp lika fina bilder i fortsättningen hihi, följ gärna tillbaka om du gillar min blogg.. men jag pallar inte tigga om bloglovinbyten haha så du gör som du vill :)

3 Anonym:

Fina bilder med underbara känslor i! Vad har du för kamera?

4 Wilma:

Herregud vad fina bilder du har :O.

Kommentera här: