En kväll någon gång, någonstans där inte du var med.



Spelade vi massa basket, drack tequila utan citron och grillade massa gott. 
Sen slängde vi i oss maten och stack iväg och dansade till dansband.



Annars..?
Jag känner mig ounik, industriell och bara allmänt depp och trött. Sover sämre än på länge och börjar känna mig både hjärndöd och känslolös. Som en maskin. Eller, jag har alltid haft en maskinsida men nu börjar den bara ta över lite mera. Gör val som jag inte vill göra, men tvingas till då delar jag hatar säger ifrån.

Vill försvinna lite.
Andas lite syre så att hjärnan hinner förstå.
Eller kanske egentligen tvärt om, att hjärtat ska hinna med.





Ser inte riktigt klart.

Kommentarer:

1 Kathrin:

älskar de sista korten! så mycket känslor i dom! fina färger och ljus som vanligt! :)

2 Carro - http://four.blogg.se/:

härliga bilder ^^

3 Ellen (alatariel):

Va har du aldrig hört om spenatsoppa, ush vad tråkigt. Själv har jag ätit det ända sedan jag var liten. Skulle kunna ge receptet åt dig om du ville? ;)

4 Ellen (alatariel):

Och ja just det, gillar de sista bilderna massor!

5 myrins - fotoblogg:

härliga bilder!

6 Ada:

*sv;* Oh, hej.

Jag har varit så oaktiv på min blogg att jag inte sett din kommentar om norrsken förrän nu. Är inte vän med blogg-svars-grejen heller så svarar såhär. Ehm, iaf! Det är norrsken ofta faktiskt, en gång i veckan i slutet av vintern kanske. Men sådär starkt är det bara några få gånger, och alltid mars.

Din blogg förresten.. När jag gick in här för att svara scrollade igenom ett par sidor. Så fin.

(långt svar - hej! haha)

7 Michellooo:

Dina bildet alltså, så fina.

Kommentera här: